چقدر باید انتظار داشته باشید که برای طراحی وب سایت حرفه ای خوب هزینه کنید - طراحی وب سایت

Wiki Article

در این مرحله، خوب است که به برخی از تنظیمات اولیه در هنگام ساخت سایت با وردپرس که باعث بهبود سایت شما می‌شوند، توجه کنید.

برای رسیدن به این هدف در سایت از فرم‌های مختلفی مثل: فرم تماس با ما، فرم نظرسنجی و غیره استفاده می‌شود که کاربر با پر کردن آن‌ها اطلاعاتی را از خود برای مدیر سایت ارسال می‌کند.

یکی از پیچیده‌ترین بعدها، بعد زمان است که به ویژه در صورت استفاده از رسانه‌هایی مثل: فیلم، صدا و غیره اهمیت پیدا می‌کند. این رسانه‌ها در هر ثانیه تغییر پیدا می‌کنند و این تغییر روی واکنش و رفتار کاربر اثر می‌گذارند.

با نیازها، نام تجاری و هویت برند شما آشنا می‌شویم تا بتوانیم بهترین پروپوزال را برای موفقیت‌تان در فضای آنلاین را تعریف کنیم.

اپلیکیشن‌ها کمک می‌کنند تا کاربران سریع‌تر و آسان‌تر به مقصود خود برسند. این امر در دنیای امروز که افراد فرصت کمتری دارند، یک غنیمت به...

نمایش: طراحی ظاهری سایت، بارگذاری و انتخاب قالب و سفارشی سازی سایت در این قسمت قرار دارد

بنابراین برای طراحی سایت با کمک سیستم‌های مدیریت محتوا، باید از یک متخصص کمک بگیرید تا در انتخاب قالب مناسب شما را راهنمایی کنند.

سپس جهت پاسخ به هرگونه سوال و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

چطور میتونم با وردپرس دوباره یه سایت دیگه ای رو طراحی کنم؟

گالری عکس

برخی برند های طرف قرارداد با کاسپید زعفران سحرخیز شرکت نیک کالا صنایع غذایی مارین شرکت تهران دارو شرکت زرین غزال (بستنی دایتی) شرکت پاکسان فدراسیون فوتبال بیمه رازی چیچک بهریزان برنج آوازه پخش قاسم ایران لینا نیک عطر بیک امرسان صنایع غذایی هانی نوین زعفران صنایع غذایی شام شام شرکت ایران گلاب هتل مارینا پارک کیش شرکت ایرانکو (سونی) شرکت ساپکو چینی زرین پمپ ایران مارگارین صنایع غذایی ب.

این روش موثر است؛ به این دلیل که افراد به توصیه دوستان خود اعتماد بیشتری دارند تا به تبلیغات.

استفاده از فروشگاه‌سازها راهی برای داشتن فروشگاه اینترنتی است.

اما اگر کسب و کار بزرگی دارید، یا به فکر راه‌اندازی فروشگاه آنلاینی هستید که محصولات بسیار زیادی دارد، بهتر است خدمات طراحی سایت به صورت کدنویسی شده و اختصاصی باشد.
همچنین به دلیل کدنویسی اختصاصی، امنیت وب‌سایت بالاتر است. این مسئله به خصوص در حوزه طراحی سایت فروشگاهی بسیار مهم است.

در این بعد قرار است که رفتارها، واکنش‌ها و غیره کاربر زیر ذره‌بین قرار بگیرند. کاربر شما در سایت روی چه گزینه‌های کلیک می‌کند؟ برای رسیدن به هدف خود از چه اقداماتی کمک می‌گیرد؟ در برابر دکمه‌ها، فرم‌ها و لینک‌ها چه رفتاری از خود بروز می‌دهد؟ و غیره.

از مهم ترین ویژگی های منلع کاسپید در طراحی سایت فروشگاهی ، اجرای آن بصورت کاملا اختصاصی و بر اساس نیاز و درخواست کارفرما می باشد. ما به هیچ وجه از هیچ پکیج فروشگاه ساز آماده ای استفاده نمی کنیم و طراحی سایت را بصورت کاملا اختصاصی طراحی و برنامه نویسی می کنیم بگونه ای که تمامی نیازهای شما با توجه به نوع محصول و مخاطبین شما سنجیده شده و تمامی الگوریتم های فروش، تخفیف و ارسال کالا پیاده سازی میشوند.

میخام که دوباه از وردپرس استفاده کنم سایت قبلی رو بالا میاره

برای ساخت فهرست وبسایتتان به قسمت نمایش در پیشخوان وردپرس رفته و در بخش فهرست‌ها، نام فهرست خود را وارد کرده و دکمه ایجاد فهرست را بزنید.

همه چیز درباره نیچ مارکتینگ؛ از شناخت مزایا تا مراحل اجرای کمپین

طراحی اختصاصی وب سایت من بر روی چه سیستمی انجام می‌شود؟

اینجا کلیک کنید اینکه آیا می‌خواهید در وب سایت خود کاربران و مخاطبانتان بتوانند نظرخود را به اشتراک بگذارند یا خیر، به خود شما بستگی دارد و مدیریت آن به طور کامل در اختیار شماست. حال برای تنظیم کردن بخش نظرات وبسایت وردپرس مطابق شکل زیر، برای مدیریت بخش این سایت نظرات در سایت و اعمال تنظیمات مورد نظرات به بخش گفت‌وگو در پیشخوان وردپرس بروید.

به همین دلیل است که خدمات طراحی سایت، می‌تواند تاثیر بسیار زیادی بر سود شرکت شما داشته باشد.

بنابراین اگر برای کسب و کار خود ارزش قائل هستید، بهتر هست که طراحی سایت فروشگاهی از قالب‌های اختصاصی طراحی شده استفاده کنید تا خطر استفاده از قالب‌های نال شده به صفر برسد.

پس از توافقات اولیه، ما پروپوزالی متناسب با نیازهای شما می‌نویسیم. در این پروپوزال، مواردی چون زمان‌بندی اجرای پروژه، نوع سایت، صفحات مورد نیاز، قیمت خدمات طراحی سایت و غیره را مشخص می‌کنیم.

شاید به جرات بتوان گفت مهم‌ترین فاکتور فوتر سایت شماره تماس پشتیبانی سایت است. اغلب افرادی که با سایت به مشکل خورده‌اند و یا نیاز به راهنمایی دارند به دنبال شماره تماسی هستند که بتواند با واحد پشتیبانی در ارتباط باشند. این شماره را یا در صفحه تماس با ما جستجو می‌کنند و یا مستقیماً به سراغ فورتر می‌آیند.

طراحی سایت با وردپرس یا با کمک قالب‌های آماده انجام می‌شود یا اینکه متخصصان وردپرس اقدام به طراحی قالب اختصاصی می‌نمایند.

وب سایت شما خودش را با اندازۀ صفحه تطبیق خواهد داد. این یعنی کاربر با هر دستگاهی به آن سر بزند، باز هم وب سایت شما درست نمایش داده می‌شود.

Report this wiki page